Drukarka Lexmark 1020 ColorJet printer (win95)

Autor: INTense (intense_at_poczta.fm)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 19:25:13 MET DST

Przepraszam, ze zwracam sie z tym samym pytaniem jeszcze raz,
ale przez pomylke wlaczylem zly filtr w mailerze i byc moze
jakies odpowiedzi na moj post zostaly wykasowane z konta.

Pokrotce: mam problem z polskimi znakami na drukarce wspomnianej w temacie. Ingerencja w rejestr nie usuwa problemu. Nowych sterownikow nie moge sciagnac, poniewaz transfer jest bardzo niski (www.lexmark.com), a na www.lexmark.com.pl, po prostu ich nie ma (!).

Co mam zrobić? Prosze o szybka pomoc w miare mozliwosci na priva.

Pozdr.

INT