Kto ma płytę FIC KC19+ z biosem AWARDA {Dla mnie bardzo ważne}

Autor: Przemek (przemekd_at_mailandnews.com)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 11:18:39 MET DST

Proszę o kontakt kogokolwiek kto miał do czynienia, albo lepiej kto ma
tą płytę.
Płyta ta to: i820, slot 1
i co najgorsze BIOS Phoenixa (jest to maszyna HP i dlatego taki
egzotyczny BIOS)

Płyta może i dobra ale ten bios...
Kłopoty ze SCSI ADAPTECA 2940
Kłopoty z translacją LBA dla dużych dysków
i inne mniejsze, jak to w Phoenixach bywa.
Jestem w stanie zaryzykować i wymusić mu upgrade biosu na AWARD, nawet
robiąc to na tzw. gorąco (mam w tym pewne doświadczenie)

Jeżeli ktoś ma tą płytę z BIOSEM AWARDA prosił bym bardzo o niego.

Dodam, że na żadnej ze stron w internecie nie ma jeszcze upgrade.

Przemek Dargiel
przemekd_at_mailandnews.com