RE: Dial-Up a haslo ???

Autor: mechanik p4 (P4.Mechanik_at_unilever.com)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 16:36:38 MET DST

--5305910-24424-968423624=:159

Marek Pawlik wrote:

> Czesc,
>
> Mam wkurzajacy problem. Nie wiem jak zmusic dial-up zeby zapamietal haslo
> przy polaczeniach z Internetem (0202122) i za kazdym razem jak sie lacze
> musze wklepywac ppp (tylko w miejscu hasla bo login pamieta)
> Czy wiecie jak temu zaradzic ?
Moj komputer --> Dial Up Networking --> kliknij dwukrotnie na
ikonke polaczenia z TP SA (standardowo jako "Moje polaczenie"),
wpisz nazwe uzytkownika i haslo i zaznacz opcje "Zapisz haslo",
nastepnie kliknij "Polacz" i pozwol mu polaczyc sie z internetem.
Przy nastepnym razie nie bedzie juz pytal o haslo.

[RS] Jezeli opcji "zapisz haslo" nie mona zaznaczyc to co wtedy?
pozdrawiam

RobertS
--5305910-24424-968423624=:159

{\rtf1\ansi\deff0{\fonttbl{\f0\fswiss\fcharset238{\*\fname Arial;}Arial CE;}}
{\colortbl ;\red0\green0\blue0;}
\viewkind4\uc1\pard\li360\lang1045\protect\f0\fs20 Marek Pawlik wrote:\par
> \par
> Czesc,\par
> \par
> Mam wkurzajacy problem. Nie wiem jak zmusic dial-up zeby zapamietal haslo\par
> przy polaczeniach z Internetem (0202122) i za kazdym razem jak sie lacze\par
> musze wklepywac ppp (tylko w miejscu hasla bo login pamieta)\par
> Czy wiecie jak temu zaradzic ?\par
Moj komputer --> Dial Up Networking --> kliknij dwukrotnie na\par
ikonke polaczenia z TP SA (standardowo jako "Moje polaczenie"),\par
wpisz nazwe uzytkownika i haslo i zaznacz opcje "Zapisz haslo",\par
nastepnie kliknij "Polacz" i pozwol mu polaczyc sie z internetem.\par
Przy nastepnym razie nie bedzie juz pytal o haslo.\par
\par
\cf1\b\i\protect0 [RS] \b0\i0 Jezeli opcji "zapisz haslo" nie mona zaznaczyc to co wtedy?\par
pozdrawiam\par
\par
RobertS\cf0\protect\par
}