Priblem Win i HP-815

Autor: Paweł Jerominko (pawjer_at_ld.onet.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 14:40:23 MET DST

Taka konfiguracja jak w tytule działała bez zarzutu przez ostatnie pół roku.

Jednak ostatnio na tym kompie użytkownik robił jakieś manewry z czcionkami
programem Adobe Type Manager. Podobno musiał zainstalować sterownik jakiejś
PostScriptowej drukarki, etc.

Wynikiem tego jest to że drukowanie tekstu (Word 2000, WordPad) się mówiąc
delikatnie zepsuło. Drukarka drukuje zupełnie inne znaki niż są na ekranie.
Odinstalowywałem wszystkie drukarki z systemu, reinstalowałem Office'a ale
to nie pomogło.

Czy ktoś zna rozwiązanie tego problemu?

Pozdrawiam,

Paweł