Re: BX-Master i C633

Autor: Wilku (wilku_at_looz.com.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 14:45:45 MET DST

Ja dopatrywał by się problemu w TNT (może uszkodzona?) lub w driverach.
Sam mam MSI 6163Pro (o ile się nie myle to to samo co BX-Master tylko bez
UDMA66)
i u mnie C400 chodzi na magistrali 90MHz bez żadnych problemów. Obecnie mam
GeForece 2MX ale wcześniej była TNT 1 (Diamond Viper 550) i też było
bezproblemowo.
Odnośnie sterowników to na referencyjnych 5.xx TNT lubiał się ni z tego ni z
owego powiesić. Najstabilniejsze (i najszybsze) były Fachmany 1.2

Wilku