Re: Zmarl prof. Hofmokl - szef NASK

Autor: Vava (vava_at_topnet.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 14:32:13 MET DST

In article <8pak26$n6r$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>,
  Adam Przybyla <adam_at_gliwice.pl> wrote:

> ... NTG ale o ile pamietam to mialo znaczyc takze "niech zyje"
> patrz "Ave Cesar".

Ave - witaj, vale - zegnaj... Pelny cytat to "Ave Ceasar, morituri te
salutant" - witaj Cezarze, idacy na smierc pozdrawiaja cie.

> Wracajac do tematu, czy to oznacza, ze NASK zmieni
> swoja polityke? Wialo stagnacja az niemilo:( Z powazaniem

Watpie... A jesli juz, to raczej nie z tego powodu. Przeciez to nie
bylo tak, ze prof. Hofmokl mial swoja wizje, sprzeczna z wizjami
pozostalych... Sama polityka to dzielo wielu osob, a owa stagnacja,
to sprawa raczej oddolna...

Oczywiscie, moze teraz do koryta dorwie sie ktos, kto wezmie wszystkich
za morde, lecz watpie, bo wydaje mi sie, ze w NASK'u szefunio jest
wybierany przez zarzad, czy jakie tam inne cialo wladcze...
A Ci ludzie sie nie zminili - gdyby im zalezalo na zmianach, a prof.
Hofmokl by w tym przeszkadzal, to juz dawno by go usuneli ze
stanowiska...

Pozdrawiam

--
Vava