Re: Zakładki

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 13:52:24 MET DST

Cześć,

Sławomir Nowicki wrote:

> Witam Wszystkich
> Mam ogromny problem. W programie Netscape mialem bardzo duzo zakladek z
> adresam, chcialem je wydrukowac ale chyba zrobilem cos nie tak i teraz
> nie mam zadnej. Gdzie moze byc ten plik z zakladkami bo przeciez nie
> wykasowalem adresów z komputera.

Szukaj pliku Bookmark.htm, jak znajdziesz, to przenieś go do katalogu
program files\netscape\users\nazwa_Twojego_profilu.

Pozdrawiam,

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--    marcinf -at- globe.net.nz
|    | |    http://www.redrival.com/marcin81/
strona antyspamowa: http://www.redrival.com/marcin81/abuse.html
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny jest w podpisie)