Re: geforce

Autor: Wilku (wilku_at_looz.com.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 12:13:46 MET DST

Może napisze głupote. Nigdy nietestowałem takiego zestawu ale sprawdź jak
ciepły jest chipset ewentualnie stabilizator napięcia. GeForce 1 pobiera z
płyty 16W i może po prostu przegrzewać płytę. Zwisy jak piszesz pojawiają
się po pracy przy dużym obciążeniu GF-a co = dużemu poborowi prądu. W dvd
pobór jest napewno najmniejszy, a 3DMark po każdym teście ma chwilę przerwy
co pozwala GF-owi odpocząć.
Sprawdź (jeżeli masz możliwość) na GF 2 (8W poboru mocy) lub lepiej na GF 2
MX (4W).

Wilku

> inno3D geforce 256 + via apollo pro 133 + p3 733 =problemy... - po graniu
(np. w N4S; >RC, DeusEx, Rollcage Stage II a także 3dmark 2000 -ten test
działa jednak dłużej niż gry) >przez ok. 1 godz. zwis systemu (najpewniej
"dzięki" geforce")... to samo przy oglądaniu >dvd - tj. oglądanie 3 godz.
dvd + 10 minut grania = zwis... - to wszystko zarówno na >sterownikach
dostarczonych wraz z kartą a także najnowszych detonatorach i najnowszych
>sterach od producenta... komp jest na gwarancji więc większego problemu nie
ma... macie >jekieś sugestie??? [np. zła współpraca karty z płytą albo
przegrzewanie się?)