Re: wybieranie numeru co 5 sek - czy można to

Autor: Marcin BACIK Koteras (delphins_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 11:52:07 MET DST

Ala napisał(a):

> W 'Zaawansowanych ustawieniach telefonowania' można ustawić sobie ile
> razy komputer ma wybierać numer oraz ile sekund ma czekać między
> kolejnymi próbami - i tu minimalnie jest 5 sekund. Czy jakoś mogę to
> obejść i zmienić na wartość mniejszą? Np 3 sekundy?

:-)

zapraszam na moją stronę, ściągnij sobie Impulsaka 2000 tam możesz
ustawić wybieranie co 1 s.

pozdrawiam,
bacik

p.s.
przepraszam za reklamę ale nie mogłem się powstrzymać :-) bo właśnie te
5 sek było jednym z wielu powodów, dla których napisałem ten program.

--
WWW: http://delphins.topnet.pl
Delphi CZaPy: http://friko.onet.pl/wa/delphins/delphiczapy.zip