Kieszen na HDD

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 11:53:29 MET DST

> Witam Grupowiczów
Witam i ja. :)
> Mam pytanko: Czy to prawda, że dysk 15 GB, może się podczas pracy tak
> rozgrzać by stopić kieszeń wykonaną z tworzywa.
Tak!!
Na przykład z lodu...
Czasami też z wosku...

> Tak twierdzi pan w serwisie firmy Brawo.
> Twierdzi, że maksymalny dysk do zamontowania
> w kieszeni to ok 5 GB.
To ja mam w **jednej** kieszeni cztery takie!!!
Od (chyba) kwietnia mam w szufladzie Barracudę 20G
i jest OK!, ale wymieniłem szufladę na taką z wiatrakiem,
bo w czasie długotrwałej pracy z dyskiem -- siadał WinDos.

> Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić zależność
> między pojemnością a wydzielaniem ciepła.
Jest to zależność prosta:
-- Im mniejsza głowa serwisanta,
   tym więcej ciepła wydziela dysk w szufladzie!
W wyjątkowych sytuacjach może dojść oczywiście
do stopienia obudowy, a nawet do jej odparowania...
(jeśli głowa zmaleje do wiekości atomu)
> Pozdrawiam
Ja też. :)
> Znaczek
Ps: To nie jest jedyny mój dysk szufladowy o tej pojemności. :)
    Wszystko jest OK. :)