Re: Kieszen na HDD

Autor: Marcin BACIK Koteras (delphins_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 11:29:02 MET DST

Znaczek napisał(a):

> Mam pytanko: Czy to prawda, że dysk 15 GB, może się podczas pracy tak
> rozgrzać by stopić kieszeń wykonaną z tworzywa. Tak twierdzi pan w serwisie
> firmy Brawo. Twierdzi, że maksymalny dysk do zamontowania w kieszeni to ok 5
> GB.

A czy twierdzi jeszcze coś ciekawego? Jak masz dostęp do jego szefa to
powiedz mu żeby zmienił pracownika, bo ośmiesza firmę w oczach klientów.
A może zostały mu stalowe kieszenie i nikt nie chce kupić?

> Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić zależność między pojemnością a wydzielaniem
> ciepła.

Mogę Ci wyjaśnić na przykładzie:

Seagate 1,2 GB - grzał się tak, że prawie do reki nie można go było
wziąć, i co? nic najzwyczajniej siedział sobie w kieszeni z tworzywa i
pracował, do czasu aż go sprzedałem - i chyba jeszcze chodzi, a ma już
swoje lata :-)

Fujitsu 10,2 GB - nie grzeje sie niemal wcale, i tez siedzi w
tworzywowej kieszeni...

wniosek: zmień firmę, bo jeszcze zrobią Ci krzywdę sprzedając jakieś
badziewie pod jakimś pretekstem...

pozdrawiam,
bacik

p.s.
jeśli chodzi o dyski SCSI to słyszałem, że może być nieciekawie, ale
teraz są już kieszenie z wentylatorami więc i tu nie powinno być
problemów.

--
WWW: http://delphins.topnet.pl
Delphi CZaPy: http://friko.onet.pl/wa/delphins/delphiczapy.zip