Re: Jaki największy dysk do

Autor: Bartosz Zembrzuski (Bartosz.Zembrzuski_at_softax.com.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 09:45:52 MET DST

Robson wrote:

> Obecnie pracuje na dysku 1.2 GB.
> Jaki mogę podłączyć największy dysk do płyty Asus TX97-E.
> Chodzi mi o dysk o pojemności 17-30 GB i nie wiem czy system go rozpozna.
>
> Wykonałem upgrate biosu który datowany jest na 24-11-1998 a jego wersja to
> 0112e.
> Nigdzie mogę znaleźć specyfikacji jaką wielkość dysku dopuszcza ta wersja
> biosu.
>
> Ewentualnie niech ktoś napisze na jak dużym dysku pracuje na tej płycie gł.
>
> Robson

Ja mam płytę Asus T2P4 (jest płyta tak przynajmniej rok starsza od TX97)
i z ostatnim biosem bez problemu działa z dyskiem 22GB - nie sądzę żeby
nowsza płyta nie działała - Asus rulez !!!!

Podobno jest jakieś ograniczenie w okolicach 32GB i zdaje się dotyczy
ono biosów Award'a o wersji 4.5XXXXXX - czy coś takiego.

Tak czy inaczej moje 22GB działa spoko - większego nie wsadzałem