Re: Kieszen na HDD

Autor: Lukasz Siewior (lsiewior_at_po.com.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 08:51:28 MET DST

> Mam pytanko: Czy to prawda, że dysk 15 GB, może się podczas pracy tak
> rozgrzać by stopić kieszeń wykonaną z tworzywa. Tak twierdzi pan w
serwisie
> firmy Brawo. Twierdzi, że maksymalny dysk do zamontowania w kieszeni to ok
5
> GB. Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić zależność między pojemnością a
wydzielaniem
> ciepła.

Jak przeczytal ten tekst moj szef (w serwisie komputerowym), to zaczal sie
glosno smiac i wyszedl z pokoju.
Facet!!! Ten serwisant wogole nie wie co mowi!!! Nie sluchaj go i wpinaj
jaki dysk chcesz do kieszeni. A jezeli chcesz miec spokojne sumienie, to
nowe kieszenie (na pewno standart ADAX'a, a moze i inne tez) maja wbudowane
wentylatorki na tylnym panelu.

Pozdrawiam,
Łukasz

Lukasz <G-Gore> Siewior