Win ME i połączenie sieciowe

Autor: Norbert Dabrowski (norbertd_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 08:26:06 MET DST

Witam

Mam maly problem, ktory nie do konca rozwiazlem, dlatego wole sie spytac
madrzejszych. Mam zainstalowane na dwoch komputerach Win Me, oba sa tez
wyposazone w karty sieciowe, spiete ze soba koncentrykiem (w konfiguracji
pod W95 wszystko grało). No i problem jest taki, ze po wieczornych probach
niestety nie udalo mi sie nawiazac polaczenia pomiedzy jednym sprzetem a
drugim. Uzywalem kreatora połaczen (czy cos w tym stylu - pomaga nawiazac
polaczenie m.in. do internetu). Nie jestem pewien czy o to chodzilo. Czy
jest cos na co powinienem przedewszystkim zwrocic uwage? Na razie wystarczy
mi protokol TCP/IP, chce po prostu zobaczyc ze dziala. Prosze o pomocna
odpowiedz zanim przystapie dzis do kontynuacji "dziela"...

Z gory dziekuje i pozdrawiam

Norbert Dabrowski
norbertd_at_poczta.onet.pl