Re: Podlaczenie modemu i telefonu (serio!)

Autor: Adam Salamon (adi_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 14:31:42 MET DST

Jacek Filarski <filarski_at_k11.pl> w artykule news:8p66uo$njs$2_at_news.tpi.pl
pisze...

> Po prostu zmostkuj kable (od gniazdka jedna wiązka do modemu, druga do
> telefonu).
> Uwaga! Jeśli ktoś podniesie słuchawkę - raczej zerwie połączenie.
> Pozdrawiam
> Jacek Filarski

Nie prawda, ja mom Spirit'a i dodadkowo zmostkowane 2 aparaty telefoniczne i
nigdy nie zrywa polaczenia w przypadku podniesienia sluchawki. Slychac po
prostu zwykly szum modemowy (taki sam jak w commodore przy wgtywaniu gier).

Problem w tym, ze w przypadku mostkowania traci sie na jakosci polaczenia. U
mnie jest 49333, a jak odlacze telefony, to skacze na 5xxx ( w zaleznosci od
pory dnia).

--
Pozdrawiam:
Adam Salamon