Re: Intel 815 i SB Live

Autor: Michał Tomaszewski (mitom_at_poczta.arena.pl)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 20:06:20 MET DST

> Jesli zrozumiales moja porade jako determinowanie z gory, ze cos nie
> dziala ze soba to zle zrozumiales - byl problem - byla odpowiedz a nie
> narzekanie, ze cos nie dziala ze soba a co do Live! i szybszych prockow -
> to jest akurat znany problem i Creative poprawil go w nowszych
> sterownikach (mozna tez zastosowac wpis do rejestru).

Jesli Cie zle zrozumialem, to sorry. Jednak ten wywod przyda sie nie tylko w
tej sprawie :)
inni czesto poddaja sie zbyt szybko..

BTW w czym byl problem LIVE'a i szybszymi prockami na starych sterownikach?
Wlasnie o tym pisalem u mnie na 815 i CII600 na LW2.0 nie bylo zadnego
problemu (a moze mi on umknal ? :)))

--
Pozdrawiam
*** Michał Tomaszewski ***