Voodoo2

Autor: Artur Głodek (aglodek_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 19:31:55 MET DST

Wymieniłem ostatnio płytę główną i procesor(msi k7t pro i duron)
zainstalowałem win98 i wszystkie sterowniki. Na pierwszy rzut oka
wszystko wydawało się działać sprawnie ale..
Mam starą kartę graficzną Virge + Voodoo2 i tu zaczyna się problem.
Nie jestem w stanie uruchomić akceleratora tzn. pojawia się błąd
GlideInitEnviroment: glide2x.dll expected voodoo^2, none detected
Jeśli instaluje nowsze sterowniki windows wiesza sie zaraz po starcie.
Co mam zrobić?

Pozdrawiam
Artur