Re: Problem- speed disk

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 11:08:53 MET DST

PC wrote:

> Witam grupe.
> Czy ktos spotkal sie moze z tym ze speed disk (NU 3.0) nie chce
> defragmentowac
> dysku? Pisze ze wykryl probe zapisu i zaczyna od nowa?
>
> Pzdr PIT

W pierwszym rzędzie bym wymienił na NU4.0, bo SD z NU3.0 ma czasem kłopoty
ze SWAPem: mało kiedy do swapa NIE JEST nic zapisywane, a (o ile pamiętam
;-) dopiero NU4 ignoruje zapis do SWAPa
(z autopsji: zauważyłem, że jak NU4 optymalizuje SWAPa - a robi to powoli i
przeważnie przenosi go na koniec ;-(, to wszystkie programy stają :-?)

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|