Re: GeForce 2 GTS Creative

Autor: jacek (jacek_at_itma.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 03:19:31 MET DST

> "jacek" <jacek_at_itma.pwr.wroc.pl> wrote in message
> U mnie poszła(teraz mam se6) - wyglšda mi na konflikt zasobów - zobacz czy
> po przeinstalowaniu systemu - powinno działać..
> pozatym pogrzeb w biosie i pozwalniaj zasoby...

Piszczenie plyty glownej to konflikt zasobow???? nie wydaje mi sie.
Stracilem 2 dni na testowanie BE6-II + GTS i nic nie zwalczylem.
Sprzedalem BE6-II i kupilem SE6. Dopiero teraz wszsytko ladnie chodzi.
Poczytaj sbobie alt.comp.periph.mainboard.abit. tam ludzie pisza o problemach
Abitow z GTS-ami.

J.Czajka

pozdr
J.Czajka