Re: SB Live... Zmniejszyć szumy!

Autor: rwx (rwx_at_pro1.promail.pl)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 13:40:18 MET DST

Amiran wrote:

> Nie jest tak źle ale jednak....
>
> Jak wiadomo każdy Equalizer to potencjalny szumofon, czy w związku z tym
> ktoś wie jak ominąć EQ Live'a standardowo włączony ? (np. w Play Control
> Advanced Properties [no wiesz...żółty głosniczek...])

Hi
SBLive szumi ?!!!
To ciekawe, swojego miałem okazję testować na 4-kanałowym wzmacniaczu
technics (volume max i pauza na winampie) i nic.
pzdr

p.s.
Ta karta ma cyfrowy mikser więc tutaj nie wprowadza szumu.
Najlepiej użyć dobre słuchawki podpięte bezpośrednio pod line-out.

--
Logitech Cordless Desktop iTouch? Za darmo ?!? http://konkurs.rubikon.pl