Powtorka z rozrywki

Autor: Doliwa (doliwa_at_interia.pl)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 13:18:49 MET DST

Hej wszystkim ,

Ci ktorzy odpowiadali na moje pytanko dotyczace radiatora z 2 went. wiedza o
co chodzi dla tych ktorzy czytaja to po raz pierwszy powinno wystarczyc sam
fakt ze kupilem taki radiator w nadzieji o zmniejszenie ciepla wydalnego
przez moj procesor ( jak mi sie wtedy wydawalo, zepsuty).
A wiec nawiazuje do tego ....
Juz mi nie chodzi o sam fakt grzania sie procka bo zmnieszylem tak jak mi
kolega (sorki nie pamietam nicka )poradzil napiecie i jego temp spadla z 80
do 50, lecz meczy mnie fakt ze wydalem 50 zeta za radiator ktory jak sie
okazalo jest do d....y . Zrobilem tak jak mi poradzili niektorzy grupowicze
i kupilem
paste silikonowa , ladnie nasmarowalem ,odpowiednio wyrownalem,podpialem
ten "cudny" radiator z 2 wentyl i co sie okazalo .......ze temp procka na
"dzien dobry" wyniosla 70 st potem sobie tak rosla i w ciagu 10 sekund
doszla do 85..!!
Dla wszystkich zlosliwych :

-wentylatory sie krecily !!
-radiator stykal sie z prockiem nie bezposrednio ale przez paste i jak mnie
tu zapewniano powinno to wystarczyc ..
-pasta posmarowalem procesor a nie plastik...

Teraz mam pytanie albo cos zle zrobilem albo mam isc wklupac gosciowi z
hurtowni ktory mi wciasnal ten rad (na nim pisze ze jest do p2 ale gosc mnie
zapenial ze do p3 spoko bedzie pasil , od razu mowie ze mam pod slot1 p3
jakby ktos madry zaczol sie pytac czy przypadkiem nie mam fcpga).