Re: GeForce 2 GTS Creative

Autor: jacek (jacek_at_itma.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 23:44:20 MET DST

> nie będzie

Witam
Ja bym nie byl taki pewny, ze to bedzie dzialac
masz taka konfiguracje dzialajaca?
Testowalem kiedys Leadteka WINFASTA GTS na BE-6 II i niestety porazka.
plyta wydawala sygnaly dzwiekowe podczas startu kompa. Windows startowal
ale pozniej nic sie nie dalo zrobic - zwis.
Slyszalem, ze BE6-II ma problemy ze wszsytkimi kartami GTS.

pozdr