Forte Agent a polskie krzaczki...

Autor: Tadek (tadek13_at_polbox.com)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 00:10:20 MET DST

Cześć everybody!
Od jakiegoś czasu (chyba od instalacji Millennium) zniknęły mi polskie
literki oglądane w postach z grup. Czcionka ma polskie znaczki bo jak
piszę to są. :))
Pomimo tego, że wiadomości są oznaczone (charset ISO-8859-2) w czasie
czytania zamieniły mi się: ą na plus-minus, ś na znaczek entera w
Wordzie (takie głupie "pi"), duże Ś na pionową kreskę, ź na L z
kreseczką ... Nie wszystkie zamienia - zostało nienaruszone ł,ó,ę,ć .
To jest wkurzające. Próbowałem reinstalacji Agenta ale nie pomogło...
System to Win Me Eng. Wszędzie mam polskie litery, oprócz tych kilku w
Agencie.
Ma ktoś pomysł co się stało?

--
pozdrawiam