Re: drukarki HP

Autor: Łukasz Z. (qlomb_at_polbox.com)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 19:28:03 MET DST

>Ciekaw jestem - jak serwis wykryje ze cardridge byly napelniane? Co to ma
>wspolnego z gwarancja drukarki ?

Kazde napelnianie pozostawia w najlepszym razie "ryske" - pojemnik sam sie
przeciez nie otworzy. Moi kumple sporo sie nameczyli przy swoich drukarkach,
aby otworzyc pojemnik od dolu. Napelnianie od gory - trzeba zrobic otwor i
czyms zatkac - a serwisanci chyba nie sa slepi... Sprobuj pojsc do serwisu
HP z pokiereszowanym cardridgiem i zacytuj mi co Ci powiedzieli...
Prawdopodobnie wyrwa Ci glowke, wypala oczka i Cie pocwiartuja - tylko za
to, ze osmieliles sie nie kupic nowego pojemnika u NICH.

P.S. Gwarancja skonczy mi sie 15 wrzesnia. Wtedy bede mial ich w doopie i
bede napelnial. Po prostu nie chcialem ryzykowac - zostac z kupa zlomu sam
na sam. Zreszta wole kupic cos lepszego...