Niebieskie ekrany śmierci

Autor: Beniamin Zaborski (beniamin_z_at_poczta.fm)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 20:01:33 MET DST

Moja konfiguracja jest nastepująca:
PIII 450MHz, Riva TNT, SbLive!, Zoltrix Spirit i 128MB RAM - 2x64.
Ostatnio system zaczyna mi sie sypać. Zaczęło się to od momentu zakupu
drugiej kości pamięci RAM. Najpierw zaczęły pojawiać się komunikaty o
błędach w rejestrze a czasem nawet niebieskie ekrany śmierci. Po
sformatowaniu dysku - nie mogłem zainstalować systemy, bo ciągle się sypał.
Udało się dopiero za jakimś 5 razem (cała noc siedzenia) - teraz jest juz w
miarę ale jeszcze to nie to ! Zamieniłem kości miejscami - czy to może mieć
jakiś wpływ. Nie wiem, ale od tego momentu jest trochę lepiej. Nigdy
wcześniej nie pojawiały mi się komunikaty błędów w rejestrze. Teraz czasem
sie to zdarza. Wszystko działało bardzo stabilnie, aż za stabilnie - teraz
natomiast jest niezadowalająco !!!
Pomóżcie, bo jestem zdesperowany - próbowałem różnch sposobów ... i nic !!!

Beniamin