Re: win386.swp

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 17:37:14 MET DST

Cześć,

Tomasz Dabrowski wrote:

[...]
> No to ja sie zapytam tak. jest cos takiego jak lock, jesli wpiszemy to w okienku
> DOSa, a potem wpiszemy del win386.swp, to czy przypadkiem nam sie nie uda???

Jak jesteś ciekawy, to w monitorze systemu zobacz, ile swapa masz w
uzyciu. Wyłącz niepotrzebne programy tak, by w użyciu było zero swapa.
Wtedy ewentualne wycięcie swapa powinno być dość bezpieczne (aczkolwiek
nie wiem, czy winda odtworzy swapa bez restartu, jezeli masz stały lub
półstały).

Pozdrawiam,

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--    marcinf -at- globe.net.nz
|    | |    http://www.redrival.com/marcin81/
strona antyspamowa: http://www.redrival.com/marcin81/abuse.html
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny jest w podpisie)