Re: Kolory na taśmie ATA66

Autor: Mirek Ptak (kolczan_at_herberts.atomnet.pl)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 15:46:47 MET DST

Czołem!
Grzegorz Mazur wrote:

> Niestety tak nie może być ze względu na dopasowanie elektryczne. Jeżeli do
> taśmy jest dołšczony tylko jeden dysk - musi on być na końcu taśmy, inaczej
> będzie "dzwonić" (nie dysk, tylko zakłócenia). Specyfikuje to standard ATA.

A to dziwne - u mnie na UDMA33 mam podłączony dysk na środku taśmy, a
kumplowi
podpiąłem dysk UDMA100 do szrej wtyczki na taśmie 80 pinowej, czyli też
na środku - i no problemos
DMA działa dyski nie mają żadnych problemów z takim podłączeniem.
U kumpla na dodatek podpiołem raz na trochę dysk slave na koniec taśmy,
ale
był to dysk UDMA33 więc było to tylko po to, żeby przenieśc trochę
danych.
No ale to akurat były najlepsze dyski, czyli Seagate z wyjątkiem
tego UDMA100 - IBM

Pozdrawiam - Mirek
[sign deleted]

Mirek Ptak - Kolczan        |      Kind regards
kolczan_at_herberts.atomnet.pl |      MFG          - Mirek