Re: zamiana celerona na durona

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Wed 06 Sep 2000 - 11:07:17 MET DST

Jeżeli tak jak napisałes z komputera korzystasz rzadko to raczej
wymiania Celerona na Durona nie ma u Ciebie większego sensu.

Także ważne jaka posiadasz karte graficznš gdyż jeœli karta graficzna
jest starszej generacji to przyrost wydajnoœci nie bedzie zbyt duży i
nie odczułbyœ zauważalnej różnicy po przejœciu z Celerona @ 450 na
Durona 600.

Ja sam "przeszedłem" z Celerona 300A_at_450 Mhz na Durona 600 (ale to była
koniecznoœc spowodowana uszkodzeniem mojej poprzedniej płyty głownej) i
wzrost wydajnoœci jest zauwżalny ale teraz wšskim gardłem stała się
moja karta graficzna - MSI Riva TNT2 128bit 16MB 150/150Mhz :)
Czas kupić Geforce 2MX :)

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///

Sent via Deja.com http://www.deja.com/