Re: Intel 815 i SB Live

Autor: Michał Tomaszewski (mitom_at_poczta.arena.pl)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 10:10:58 MET DST

> Co nie znaczy, ze u innych ich nie ma ;)
>
> Pozdro

Chodzilo mi o to, ze nie mozna determinowac z gory, ze taki, a taki zestaw
nie bedzie "grac ze soba". To, ze u paru osob cos nie dziala, nie oznacza
automatycznie, ze u innych bedzie tak samo. Trzeba troche pokombinowac, a
nie poddawac sie od razu.
Sam mialem teraz taki przypadek z 815+Live. Mianowicie, po zainstalowaniu
wszystko ok. Pozniej co jakis czas, WIN98SE po wyjciu nie wylaczal kompa.
Raz tak, raz nie. Ostatnio w ogole nie...
I co? Myslicie ze to wina takiego zestawu? (Dodam ze nic wiecej w srodku, na
razie nie siedzi z kart dodatkowych). Okazalo sie, ze to tylko wina blednych
ustawien w konfiguracji midi (sam sie bawilem tam i nagrzebalem za
bardzo...).
Mozna powiedziec - wina sprzetu - powinno dzialac. Jasne, wedlug mnie zawsze
mozna wszystko dograc, trzeba tylko wiedziec, gdzie lezy blad? Moze najpierw
popatrzmy na siebie?
Ktos sie wczesniej skarzyl, ze na CUSL2 jak instalowal karty mial same blue
screeny, wszystko sie kopalo, w sumie plyta do d#&%.
Ludzie!!! Nauczcie sie czytac instrukcje! Nie zawsze wszedzie tak samo sie
robi! Wystarczylo przeciez tylko zainstalowac sterowniki do PLYTY!!!
(wlasnie te do chipsetu 815E i wszystko gralo)...

--
Pozdrawiam
*** Michał Tomaszewski ***