Jak odpalić TV na ASUS3400TNT/TV/8MB ?

Autor: Marcin Kłos (mklos_at_itnet.pl)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 10:08:44 MET DST

Witam.

Jestem szczęśliwym(?) użytkownikiem karty graficznej
ASUS3400TNT z wejściem i wyjściem TV. Pytanie brzmi
jak odpalić to wejście TV ? Postępuję jak w instrukcji, to znaczy
rozdzielczość ustawiam na 800x600 16bit, na wejście TV wprowadzam
sygnał VIDEO z magnetowidu. Przy takiej konfiguracji powinna pojawić
się zakładka TV w ustawieniach zaawansowanych ekranu. Niestety po
zakładce ani śladu. Próbowałem już wiele sposobów. Restartowałem
kompa, robiłem reinstalkę sterownika. Bez skutku... Nie ma nawet
śladu po zakładce. Może ktoś miał podobny problem ? A może trzeba
zastosować jakąś sztuczkę, o której wiedzą tylko nieliczni ?
Bardzo proszę o pomoc.

pozdrawiam

Marcin KŁOS
<mklos_at_itnet.pl>