Re: Elsa Erazor X2 a odswiezanie w Direct3D i OpenGL

Autor: Andrzej Walczuk (awal_at_terramail.pl)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 10:04:26 MET DST

Juz rozwiazlem swoj problem. Elsa rozroznia ustawienia odswiezania nie tylko
w zaleznosci od rozdzielczosci ale tez od glebi kolorow.
Czyli jezeli na desktopie mam 1024*768 i 32 bitowy kolor (85Hz) a gra
przelacza sie w 16 bitowy tryb koloru to karta odswieza obraz z domyslna
wartoscia 60Hz. Wniosek? Wystarczy na desktopie ustawic roizdzielczosc
1024*768 z 16 bitowym kolorem i zmienic odswiezanie na 85Hz. To samo nalezy
zrobic we wszystkich rozdzielczosciach uzywanych przez gry. Proste.
Wydaje mi sie ,ze w innych kartach np: Matrox G200, ATI Range Pro
odswiezanie nie zalezalo od glebi kolorow.

Andrzej