Re: Plyta ABIT BE6 i Celeron 667 MHZ/ DURON 700MHZ ???

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 07:43:12 MET DST

lepiej nie rób tego upgrade'u sam (próbując np. wepchnąć na tą płytę Durona
!!!)
twoja płyta obsługuje procesory na Slot1 (Intel, Intel Celeron od PII w
góre)
ewentualnie mozna zastosować nowsze procesory Intela na gniazdo FC-PPGA po
zakupieniu specjalnej przejściówki

o jakim kolwiek AMD zapomnij - wymagają całkowicie innej płyty

jeśli chodzi o Celeron 667 jak i inne nowsze ze stajni Intela to:
- najpierw upgrade BIOS'u do nowszej wersji (wtedy płyta będzie prawidłowo
rozpoznawać taki procek)
- potem po wyborze procesora ewentualne kupno przejściówki
Slot1->FC-PPGA

p.s. Ta płyta jest całkiem dobra !!! bo osobiście używam takich dwóch !!