Re: Wybór drukarki

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 22:35:06 MET DST

Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> napisal:

>HP jest dobry, choć nie jest bardzo tani. Porozglądaj się jednak za drukarkami
>Brothera czy Xeroxa -- niektóre są całkiem ciekawe, a jeżeli nie wybierzesz
>jakiejś nieudanej konstrukcji, to w 1100 zł powinieneś się zmieścić z całkiem
>dobrą drukarką. Nie mogę niestety polecić żadnego konkretnego modelu, bo nie
>znam tych drukarek.

Brother zrobil drukarke iglowa, w ktorej sposob pobieranie
papieru wola o pomste do nieba. Drukarka jest tak meczaca w
uzytkowaniu, ze np. KRUS'y pomimo zakupu w ogole jej nie uzywaly,
poniewaz zablokowany papier fajnie blokowal caly mechanizm. Dalej
pracowaly wysluzone epsony i oki, a nowiutkie brothery staly obok :-)))
Mam nadzieje, ze brother lasery robi znacznie madrzej.

Andy