BŁAGAM...

Autor: miro (miro77_at_wb.onet.pl)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 15:23:46 MET DST

...Szanownych Grupowiczów (witając jednocześnie) o jakieś namiary (na
priva) na jakieś WWW, gdzie znajdę dane techniczne (jakieś tabele) na
temat twardych dysków Conner-a. Chodzi mi o dane dysku 2,5 (CP2064) do
amerykańskiego starego laptopa 386SX, gdzie dysk ktoś odinstalował i nie
wiadomo, ile wpisać głowic, sektorów i cylindrów, a wybór jest spory
(usterka może tkwić gdzie indziej), lecz BIOS nie ma opcji
automatycznego skanowania. Nie mam też przejściówki, żeby toto podłączyć
do "dużego" PC-ta w tym celu (:-(((. Dano mi to pilnioe, żeby zajrzał,
dlaczego nie biega. Wiem, że istnieją przecież zestawienia danych, nawet
miałem kiedyś dyskietkę z takimi tabelemi i schematami jumperów nawet.
Szukałem przez godzinę po różnych wyszukiwarkach pod hasłem "Conner",
ale znalazłem tylko kupę oszołomizny i książek. Nie jestem taki bogaty,
żeby karmić TPSA kasą za zmarnowane impulsy telefoniczne (:-(((

HEEELP !!!!!.. (:-))))))) PLEASE!....
Serrrdeczne pozdrówki for everybody, miro
miro77_at_netgate.com.pl