Pomozcie ......bo juz nie mam sily

Autor: Walker (john_at_combidata.com.pl)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 16:22:13 MET DST

Skladam kompa:
-Celeron 566
-BIOSTAR M6VCG na chipie VIA694X (dzwiek zintegrowany)
-Apollo Riva TNT 32MB
-WDC 15,3 Ultra Ata 66
-pamiec 64MB

Problem i objawy:
- Po okolo 5minutach od wlaczenia kompa system win98 zamula sie, wyglada to
tak ze co okolo 7sek ma przerwe w dzialaniu i tak sie to powtarza. Nie wiem
jak to opisac, ale na przykladzie muzyki wyglada to tak ze gra mi mp3 i co
7sek jest stop (na niecala sekunde) i tak cyklicznie. Ale problem nie
dotyczy tylko dzwieku , ale obejmuje dzialanie calego sysytemu, wlasciwie
komputera.

Wymienilem juz wszystko, grafike, procka, pamiec, zasilacz bo myslalem ze
sie grzeje i to jego wina, ale ciagle to samo. Teraz chce reklamowac plyte.
Zainstalowalem te najnowsze stery do VIa 4.22, ale nie pomoglo.

Juz nie wiem co to moze byc, nie wiem nawet czy ten problem jest na pewno
sprzetowy. Gdy komputer nie byl wlaczany prze ostatnie okolo pol godziny i
jest zupelnie zimny to wtedy po wlaczeniu wlasnie dziala dobrze z 5 minut,
cos sie nagrzewa i zaczyna przerywac. Gdy juz jest zamulony i go wlacze i
wylacze to od razu po wstaniu systemu wystepuja objawy. Patrzalem chipy na
plycie, procek i pamiec sa zimne.

Jezeli to nie bedzie plyta to leze , skonczyly mi sie opcje :(((
Az mi sie lzy cisna, bo komputer nie dla mnie a kuzyn czeka i mysli ze
jestem porabany.
za ewentualna pomoc dziekuje
pozdrawiam wszystkich

--