Re: Juz byla ale......Temperatura procka

Autor: Andrzej Krasnowski (krasnowski_at_mpec.chelm.pl)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 12:17:48 MET DST

Mialem ten sam problem z prockiem 650MHZ - rozwiazanie przytoczone przez
mojego przedmowce pomoglo znakomicie, po posmarowaniu pasta temp spadla do
ok 54stopni, radze Tobie tez tak zrob, plyta sprawuje sie znakomicie, tylko
kondensatory przy SLOT 1 przeszkadzaja w prawidlowym zalozeniu radiatora do
proca i to caly klopot
Pozdrawiam

--
Andrzej Krasnowski