problem z hp 1120

Autor: Andrzej Krasnowski (krasnowski_at_mpec.chelm.pl)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 12:08:42 MET DST

Posiadam drukarke HP DJ 1120 ok 1 roku, ostatnio wystapil u mnie dosc
nietypowy problem, mianowice podczas drukowania dosc czesto zdaza sie ze
drukarka drukuje ok. polowe strony, a nastepnie wysowa ja i wszystkie inne,
ktore znajduja sie w podajniku. Zdaza sie to raz na okolo 3 wydruki,
niezaleznie, czy drukuje z worda, excela czy np jakiegos programu
graficznego. Rowniez niezaleznie od wielkosci pliku zrodlowego, (tzn zdaza
sie przy 1 stronie tekstu w wordzie, a nastepnie drukuje skomplikowana
grafike pod corelem i jest ok). nie pomoglo przeinstalowanie sterownikow ani
windowsa
Komp to AMD K6-2 400, 64mb ram Win98 SE
Moze ktos z Grupowiczow spotkal sie z tym problemem, albo zna sposob na jego
naprawe?
Z gory dziekuje i pozdrawiam

--
Andrzej Krasnowski