Re: Płyty RW w Win 2000

Autor: Marek Nazarko (mnazarko_at_nospam.bigfoot.com)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 07:55:08 MET DST

..machine running, bzz, bzz.., Mon, 04 Sep 2000 16:52:53 +0200, bzz,
bzz ..., Radoslaw Sokol ... bzz, bzz..., wrote :

>Hi,

>PacketCD nie znam. Swoją drogą zawsze był to pakiet raczej drugiej
>klasy w stosunku do Adapteca, szczególnie pod kątem osiągalności dla
>różnych systemów (zawsze wcześniej był DirectCD -- pod NT też).
Serwis CeQuadrat odpisal mi kiedys ze PacketCD nie supportuje NT,
jedynie co mozna taka plytke zamknac i wtedy powinna sie dac odczytac
pod NT.
Z drugiej strony to dziwne bo widzialem oferty PacketCD pod NT - tyle
ze starsze wersje 2.0 (3.0 miala jakas niestandardowa kompresje).
Generalnie Packet CD to syf.

Marek Nazarko