Re: Sluchawki z mikrofonem - jakie?

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 02:32:02 MET DST

Cześć,

CFR wrote:

> Hai!
>
> Chce kupic male, dobre sluchawki z mikrofonem (idealem bylaby jedna, malutka
> sluchawka, no i mikrofon :). Czy znacie jakies dobre modele i ich
> orientacyjne ceny oraz gdzie mozna je kupić.

Ja u siebie z bardzo dobrym skutkiem eksploatuję mikrotelefon od starego
telefonu. Ma mikrofon węglowy, więc musiałem się pobawić w ustawienie
odpowiedniego zasilania (zasilanie biorę z wejścia mikrofonowego z karty -
w skrócie w szereg z mikrofonem włączyłem kondensator równolegle z
opornikiem), nowocześniejsze z mikrofonem dynamicznym nie potrzebują
zasilania zewnętrznego.

Używając normalnej słuchawki przynajmniej nie czuję się, jak
Zosia-telefonistka z centrali ;-)

Pozdrawiam,

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--    marcinf -at- globe.net.nz
|    | |    http://www.redrival.com/marcin81/
strona antyspamowa: http://www.redrival.com/marcin81/abuse.html
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny jest w podpisie)