Re: GeForce2 MX PCI

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 00:41:59 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 1 Sep 2000 22:48:00 +0200
is the real date, "alacak" <alacak_at_obywatel.pl> has written something
quite wise. But he wasn`t the one.

>AvE!
>Pytanie do teoretykow. Czy to ma sens? Jak beda ksztaltowac sie wyniki w
>stosunku do MX'a na plytach z AGP , 2x , 4x ?
>Wykorzystuje rozdzielczosc max 1024x768. Mam K6III400_at_450 i V32000_at_167.

Hm, czy nie _bezpieczniej_ byloby zakupic nowa plyte glowna i Geforca
na AGP? Jaki masz procek? Wez pod uwage, ze oszczedzajac teraz,
kupujesz karte graficzna na wychodzacym z uzycia zlaczu i za jakis
czas mozesz zostac "na lodzie" z przestarzala plyta i karta na
przestarzalym PCI. A ten GeForce chyba nie jest tanszy od wersji AGP.

Przestrzegam z wlasnego doswiadczenia - kupilem plyte glowna z PCI w
momencie, gdy zaczynaly wchodzic AGP, grafike mialem dokupic pozniej
i... obudzilem sie z reka w nocniku. Asortyment kart na PCI jakby
toporem ucielo. W koncu nabylem Rive 128 ASUSa, ale kosztowala mnie
ona drozej niz plyta. Nie warto tak oszczedzac.

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_poczta.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--