Problemy z instalacja Zoltrixa cobry i Sb Live 1024

Autor: Rafal (Rafal.9413849_at_pharmanet.com.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 23:57:28 MET DST

Witam,

zmarnowalem dzis kilka godzin probujac zainstalowac w/w - bez efektu

Komp:
Clayton BX, Cel 533, 64MB RAM
TNT2 32MB M64
Dysk Seagate 13GB UDMA66
Zoltrix Cobra FM-SFT56i PCI (5 slot), SB Live 1024 (4 slot)
Win98SE (swiezo zainstalowany - instalacja bez problemu, ale na koniec
wyswietlil blad w rejestrze, wlaczyl po restarcie scanrega i naprawil
System.dat-
- potem wszystko ok)

Problem:
1. modem i sb wlozone do kompa
najpierw probowalem zainstalowac Sb (+liveware 2.0) z firmowej plytki,
no to na koniec po restarcie komunikowal blad w rejestrze,
uruchamial sie ponownie i wracal do "dziewiczych" ustawien (vga, nie widzi
sb)
2. instalowalem najpierw modem (z firmowej plytki),
potem SB (tylko sterowniki bez liveware). Poczatkowo OK, tyle, ze
instalowaly sie
dwa modemy (???), jeden przypisany do COM3, drugi do COM4, przy probie
polaczenia
modem wybieral numer, uzyskiwal polaczenie, ale nie mogl sciagnac stron,
zawieszal Winde
3.W okienku Systemu modem nie jest podpiety pod zaden COM (moze PCI nie musi
byc?)
Swoja droga w moich starych zoltrixach moglem po prostu wybrac COMa, tutaj
nie moge
Aha, instaluje mi sie dodatkowo jakis emulator modemu jako urzadzenie
4.po wywaleniu SB i Zoltrixa,wyjeciu ze slotow kombinacjach z portami
(wlaczanie/wylaczanie COM1 i 2 w Biosie, instalowanie, odinstalowywanie)
modem instaluje sie przypisany COM4, tyle ze nie moge zainstalowac COM 4
:(((((
(zainstalowane COM 1, 2 i 3; czwarty COM wyswietla blad "urzadzenia nie ma,
nie dziala poprawnie wk..... teksty itp")
5. w koncu modm instaluje sie na przeroznych COM`ach, tylko nie na tych,
ktore akurat
mam zainstalowane :((( bez wzgledu na to, czy SB jest w slocie, czy nie,
koniec-koncow nie dziala,
6.SB chodzi, ale bez Liveware (w koncu nie probowalem SB bez modemu)

Co zrobic z tymi prosiakami, bo mnie krew zalewa

Pozdrawiam
RafalDankowski