temeratura procka w plycie abita

Autor: dworake (dworake_at_poczta.fm)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 00:07:25 MET DST

Mam plyte ABIT BH6 ktora pokazuje mi temperature chyba plyty glównej ,a
chcialby zeby pokazywala mi temperature procka też. Tak wiec jesli kupie
przejsciówke która bedzie miala czujnik (obecna chyba nie ma) to czy moja
plyta wylapie go? W moim biosie nie ma specjalnego miejsca na temperature
procesora a chyba powinno byc jezeli plyta moze wyswietlac temp. CPU?

Jaką przejsciówke PPGA jak i FC-PGA doradzacie mi kupic?-tania,dobra i z
czujnikiem temperatury.

pozdrawiam