Re: Problem z dekodowaniem Canal + !!!

Autor: MadMax (madmax_at_irc.pl)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 05:10:34 MET DST

Grzegorz Kaminski napisał(a):
>Witam,
>Posiadam karte TV AverMedia TV Phone 98 w/VCR STEREO
>Komputer K6-2 350 i 64Mb RAM`u.
>Testowalem kilka programow do dekodowania C+ , jednak nie jestem
>zadowolony...szczegolnie z osiaganego obrazu !!!
>Jest mocno widoczny efekt rozmazywania sie obrazu szczegolnie przy jego
>szybkich zmianach.
>Moze spotkal sie juz ktos z takim problemem na tym sprzecie,lub mogl mi
>doradzic jaki program jest najlepszy do C+.
>Prosze o Pomoc !!!
>Wiadomosci na priv.

Mam ta sama karte. te karty maja to do siebie ze rozmazuja
obraz w ruchu i nie tylko kodowany ale i normalne programy

aa.. do C+ polecam MoreTV bardzo szybki jednak dzwieku nie dekoduje
ale do tego sa osobne programiki (CplusWin lub PerfectAudio)

MadMax zst admin & IC webmaster. NOT registered Linux User
madmax_at_irc.pl madmax_at_zst.sosnowiec.pl
http://www.interclub.isp.net.pl