Plyta pod Socket A

Autor: Frog (frog01_at_go2.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 17:49:53 MET DST

Hi!
Chcialem sie spytac o dwie plyty:
GigaByte GA 7ZX-1 i o plyte MSI K7T Pro.
Obje maja kontroler UDMA 66 (nie wiem czy dobre),
AGP 4x, MSI ma karte dzwiekowa (nie zalezy mi na niej bo mam SB Live!)
Wiem ze sa leprze plyty (asus, czy abit), ale mysze cos wiedziec o tych
plytach.
Takze czy nie ma na nich problemu z GeForce'ami (mam Asus v6600) i w/w SB
Live!
Takze co z kontrolerem, mam dysk Baracuda 28GB.
A przede wszystkim chodzi mi o stabilnosc, czy sie nie wywieszaja po kilku
godzinach pracy?
Mam takze CDR/RW Yamaha 8424E i jak to bedzie na tych plytach chasac
(stabilnosc)?
Mam zamiar do tego kupic AMD Duron 600Mhz.

Bylbym bardzo wdzieczny za odp. na priv.:
frog01_at_go2.pl