Problem z biosem VX PRO II (PcChips M559)

Autor: Michał Wysocki (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 21:17:31 MET DST

Mam biosa z 1997 i chodzi pięknie
Jak wgrałem nowego (ze strony PCChips) z 98 to na początku chodził ładnie
włączam setup (troche sie wkurzyłem zę nie ma setupa w trybie graficznym ale
trudno) ustawiam, wszystko ok ale...
jak sie bierze do botowania to nie widzi FDD...
no ale trudno botuje win98 i...
nie mam myszki (ściślej portu szeregowego)!
noto reset a ten pokazuje mi przy starcie 'FDC failtrue' (nie działa
kontroler I/O - FDD, COM, LPT). No i co wy na to?

          Michał Wysocki
                Misiek
              MWSoft
  mwsoft_at_satkabel.com.pl