email na komorke

Autor: P. Madej (madej9p_at_wizard.ae.krakow.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 20:29:37 MET DST

czesc...
mam telefon w plus gsm i moge dostawac na komore e-maile (e-mail typu
numertelefonu_at_text.plusgsm.pl). chce zmienic telefon na idee ale tam nie ma
takiej uslugi (ktora jest mi baaardzo potrzebna poniewaz potrzebuje
otrzymywac maile w "czasie rzeczywistym"), mozna tam jedynie wysylac sms-y
przez www. kombinuje sobie teraz tak, zeby zainstalowac na koncie z dostepem
do shella program ktory bedzie przesylac otrzymane maile na komorke. to sa
takie moje spekulacje ale czy jest to wykonalne - nie wiem i prosze
grupowiczow o pomoc ( nie wiem takze czy istnieje taki program - moze ktos
slyszal o czyms takim )
moze ktos ma pomysl na inne rozwiazanie problemu ?

--
Pawel Madej
madej_at_inetia.pl