Odp: TEKRAM PCI UWSCSI

Autor: Jarek Stankiewicz (jaras_at_post.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 19:57:07 MET DST

Uzytkownik PiECIA <piter_at_matrix.matic.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8nu0ad$mgd$1_at_news.tpi.pl...
> Siema
> co sadzicie o kontrolerach UWSCSI firmy Tekram ? warto sie w to pakowac?
> cena jest przystepna,ale jak mam wiecej spedzic czasu na walce z
> konfiguracja i bugami , to wole Adapteca :)

Mam taki w swoim blaszaku. Instaluje sie bez problemow, tyle tylko, ze do
tej pory nie wykrywa mi na starcie skanera :-(. Musze zawsze "odswiezyc"
urzadzenia i sterowniki i jest OK. Jak doloze do tego nagrywarke, to bede
wiedzial cos wiecej.
W pracy mam troche lepszy i pracuje w porzadku. Jest tam jeden twardziel
SCSI i razem z tym kontrolerem jest ze dwa razy szybszy od zwyklego IDE :-).

Jaras

--
Moja poczta jest zawsze ze mną - e-mail przez WWW - http://rubikon.pl