Karty TV

Autor: Andrzej Rabiczko (franc_at_incredible.bmtmc.gda.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 19:05:57 MET DST

Witam!

Zachcialo mi sie telewizji na komputerze (a dokladniej mojej kobiecie)... w
zwiazku z tym pytanie do grupowiczow:

1. Jakie karty polecacie (te klasy sredniej - mam do wyboru FlyVideo98,
Prolink i cos takiego jak Mach-TV)
2. Jak to jest z tzw. overlay-em, slyszalem ze nie wszystkie karty go maja.
Czy ma cos takiego taki staroc jak S3 Virge? (komputera nie uzywam do gier,
stad taka karta w nim)

3. Jak z dekodowaniem C++, slyszalem, ze karty na bt878 lepiej to robia niz
te ze starszym typem.

4. Ogolne wrazenia z pracy karty, wygoda oprogramowania, dostepnosc
alternatywnego oprogramowanie.

5. Czy dzialaja z Win95 albo linuxem (to dla mnie wazna cecha - sczegolnie
linux), no i oczywiscie z winem 2000 (kiedys czeba bedzie sie i tak
przesiasc.)

PS: Chcialbym zasiegnac RZETELNYCH informacji od uzytkownikow w/w kart a nie
sloganow reklamowych z opakowan i pseudo-specjalistow. Dzieki.
Aha config kompa to: plyta gl na I430TX, AMD 400, 64 RAM, grafika S3 VIRGE
2MB i inne ale to juz chyba nie ma wiekszego znaczenia.

Pozdrawiam franc :)

franc_at_incredible.bmtmc.gda.pl
http://franc.can.tell.pl