Re: Dxr3 - jaki kabelek???

Autor: Stary (jotes_at_kki.net.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 18:50:10 MET DST

Uzytkownik "Jacek Podgorski" napisal:

> Dostalem karte Dxr3 ale niestety bez zadnej instrukcji z jednym
> kabelkiem (karta graficzna-dekoder). Chcialem z tego puscic sygnal na TV
> (co duze to duze) ale jaki kabelek do tego wykorzystac? Obecnie puszczam
> z karty graficznej (Elsa Erazor III) i nie jest zle. Ale moze z dekodera
> bedzie lepiej?

Jesli masz wejscie S-Video w TV to zwykly S-Video wystarczy (pasuje do tego
gniazda na Dxr3, pomimo ze jest inny rozklad i ilosc pinow).

Jesli masz w TV tylko wejscie composite to troche gorzej (wydaje mi sie, ze
identycznie jak w RMH+, opis do tego ostatniego moge znalezc, pisz
na priva)...

Pozdrowienia

 Józek