przebarwienie na monitorze

Autor: Ray (pryzma_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 12:22:55 MET DST

Witam
Kupiłem miesiąc temu monitor Flatron LG 17-tkę i na poczatku wszystko było
o.k. Po dwóch tygodniach w lewym narożniku pojawiło się przebarwienie
wielkości około trzech-czterech centymetrów w kolorze szaro-zielonkawym.
Przy monitorze nie stoi żadne inne urządzenie elektryczne i nigdy nie stało
na 100%. Czy mogę to zareklamować w serwisie? Skąd to sie wzięło?
Sklep mnie olał. Wysyła do serwisu. Jakich argumentów mam użyć w serwisie?
Dzięki
pozdrowienia
Ray